MATA MIG DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej, kräftskivan i lördags var trevlig. Fattar inte hur jag kunde bli så full bara men skitsamma. Hela kvällen är dimmig och jag har svårt att komma ihåg vad jag pratade med folk om, hehe. Nu låter det som att jag var sjukt full men det var jag inte.

Rikard min älskling kom i alla fall och hämtade mig och han är gullig som faktiskt gör det, sånt uppskattas! Kommer knappt ihåg mitt förra inlägg, eller jo men inte vad jag skrev.

Tittade i sju timmar på sex and the city igår, sov ju för lite men jag ville inte somna om. Sen mös jag och Slirre hela kvällen. Käkade lyxmiddag gjorde vi också, rester. Fast det var goda rester och äppelkaka är aldrig fel.

Idag vaknade jag upp hos Rikard helt själv i hela huset eftersom att han har börjat skolan och föräldrarna jobbade i stan. Fixade lite och gick upp och hem till mig. Sprand runt i huset i tio minuter och hoppade på stadsbussen 858 mot Nynäshamns station. Där satt kära Natha och vi käkade glass i hamnen och tittade på smycken. Jag tittade, hon köpte. =)

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, jag är hungrig och vill ha maaaaat..

Och en del av mig vill börja skolan på onsdag igen, men en annan del vill inte. Inte för att man inte är ledig utan för att jag går mitt tredje och SISTA år på mediagymnasiet i nacka strand. Jag vill inte växa upp, jag vill inte sluta, jag vill inte bestämma vad jag ska göra i resten av mitt liv. Jag vill absolut inte börja jobba för del delen heller. Jag ä ovan med att jobba, jag har pluggat i hela mitt liv. Men jag har en almanacka i alla fall och den är fin!!!!11

Och Teleperformance var på nyheterna igår informerade Natha mig om. Det berättades om att hur de byter personal hela tiden och hur de anställda hade ÅNGEST varje gång man vaknade och sånt där. Känns jätteskönt faktiskt, att det inte bara var jag.
Vissa fick ju inte ens gå på toa, dt var tur att jag fick det för annars hade jag gråtit öppet och inte på toan.

Och jag blir arg för att jag skriver så fult och osammanhängande men jag orkar inte, jag skyller på att jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vems roliga kräftskiva missade jag? saknar dig :D

2009-08-18 @ 17:11:59
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0