jag måste börja dricka tranbärsjuice...

Hej jag har urinvägsinfektion. Jag hatar detta! Jag har inte haft det på ett år typ (hur skönt som helst) och så får jag det dagen innan jag ska till Skara. Jippie. Men jag tänker ignorera det imorn ändå för jag ska ha kul!

Jag har medicinerat mig själv också. Alla som känner mig vet ju att jag inte är så duktig på att komma ihåg att ta piller så jag har massa halvätna kartor med medicin mot urinvägsinfektion (ganska många kartor eftersom jag har haft det ungefär sisådär en miljon gånger). Förhoppningsvis känner jag inte av det imorn.

Jag har också varit på en halv kräftskiva idag, eller jag var med på ungefär halva, kom hem nyss. Snart kommer kära Matilda hem till mig också och vi ska sova tidigt och sen gå upp tidigt för att åka till skaraaa :D

Jag är trött och irriterad. Nu funkar bara the Hills på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0