Frukt-Anki

Jag känner mig jättepositiv till allting! Det känns som att jag har kommit igång igen med min vilja att vara i skolan och min vilja att få bra betyg. Jag känner verkligen inte att jag kommer börja skolka nu och det gjorde jag faktiskt i tvåan. Jag kom liksom en halvtimme sent till infomötet med flit.

Idag har vi haft en jobbig dag, vi hade svenska C som i och för sig skulle kunna vara rätt kul, lunch sen och tack donken för att ni finns, mentortid med farbror Barbro, handledning med Anders som är ruulig och sa att han hade saknat mig, haha och sen foto. Jag fattar egentligen inte varför jag går foto, det är verkligen ingenitng jag brinner för. Visst, jag kan tycka att det är roligt men jag är inte särskilt bra på det och då är det inge kul. Det är tur att Mathilda går i samma grupp som mig så att vi kan tycka att foto är småtråkigt tillsammans!

Imorn ska vi i alla fall ut och fota Frukt-Tord hels seriöst. Allas bilder kommer se ungefär likadana ut dessutom. Undra hur många det är som kommer gå till Hötorget...

JAG VILL HA BLÅ HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0