dagens

Idag har jag vaknat tidigt hemma hos Rikard. Jag skulle egentligen ut med deras båt på morgonen, och jag har vaknat typ hela natten (skumt eftersom jag borde sovit som ett barn efter en natt i tält) och typ inte vågat tittat på klockan. "Tänk om jag tittar och ser att jag måste upp snart, då kommer jag inte följa med ut med båten!" har jag tänkt. Jag somnade och vaknade någorlunda utvilad efter ett tag. Klockan var då typ nio. Undra vad klockan var när jag vaknade inatt!

Jag åkte i alla fall inte ut med båten, jag gick hem istället. Jag gjorde nåt som jag inte har gjort på två år ungefär. Jag var med min familj och fikade. H e l a   f a m i l j e n! Helt knäppt, vi har verkligen inte gjort nåt sen Stephanie fyllde arton. Vad jag kan komma på i alla fall. Jag kom hem sen, gick till Adde och tittade på teve och spelade kort.

Nu har jag städat mitt rum på två minuter och väntar på att Rikard ska plocka upp mig. Vi ska hem till han. Jag ska begära cola, film och mys. Det har vi inte gjort på länge (utan att nån har somnat).

Pusspuss och förlåt klassisar för att jag är tråkig, men testa att bo i Ösmo själva så får ni se hur kul det är! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0