"Min favoritmat är makaroner"

Godmorgon. Jag har blivit värsta bloggaren ju!

Vi har samhälle just nu och Mika försov sig så hon är inte här men jag Mathilda och Fröberg sitter i Grafisk Design datasalen och gör ingenting. Ibland sätter läskiga människor på läskig musik på högsta volym.

Jag slutar om en timme. Då har jag lunch och sen har jag estetsik verksamhet, jag gillar inte estetisk verksamhet.
Jag hade tänkt och gå på toaletten snart och mina trosor är vita med en gul kant på. Så intressant är min blogg.

Nu kom Marrrtin in i datasalen så man måste smyga med bloggandet. Eller nåt.
Porr

Kommentarer
Postat av: Mika

Min favoritmat är falukorv.

2008-09-16 @ 11:31:13
URL: http://mikado.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej Agge :)

Amanda här, hur e läget? Det var verklien länge sedan... Ha det så jätte bra puss & kram!

2008-09-17 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0