Madicken

Wanted var ganska bra faktiskt, trots den dåliga kritiken och trots att jag fick springa och kissa två gånger unde filmen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, antingen åker jag på insparken men då har jag ingenstans att sova, eller jag har det men då måste jag sova själv i lägenheten. OM jag inte åker så kan jag vara i Ösmot och leka med alla grabbar. Det låter ganska lockande faktiskt.

Nu ska jag snart åka hem från lägenheten, är alldeles själv här nu för Rikard stack på träning för ett tag sen. Jag har ätit frukost och kollat på Madicken. Mys mys!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu ligger en ny biorecension ute på min blogg :) spana gärna in den om du vill.

2008-09-13 @ 12:07:20
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Spådam Annki

det låter trevligt! Vilket är ditt favoritklädesmärke ? Bästa film? För jag har tänkt hyra en film ikväll men vet inte vilken jag ska se!

Stor-Kram Annki

2008-09-13 @ 17:07:45
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Catty

Kollade precis på en porrig film på dvd.

Du är inte klok Madicken heter den,

där dom hoppar nakna i sängen och sedan klär på sig.



Mysigt med barn.

2008-12-20 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0