Listaaa

Öppna din SMSinbox. Tryck neråt fem gånger.
Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan.
Sen fortsätter du fem gånger ner, och det är dina svar.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Nynäs :)

Vilken raggningsreplik faller du för?
Okej, ska du gå på den?

Vad var det första du sa imorse?
Är läraren bajs?

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Har du rast nu?

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Är på väg till bussen. Träningen var sjukt jobbig. Vad gör du? puss

Så vad säger du under förspel?
Ingenting, du då bre?

Och efteråt?
Okej

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
haha söt=) jag åkte precis med bussen. men tack för att du erbjöd

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Haha, du är tönt och jag är cool

Vad sjunger ditt favoritband om?
Sexiga underkläder ;)

Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?
Nejdå, jag ÄR där snart

Vad är det första du säger till mamma/pappa på morgonen?
Dåligt. Jag har inte plattat håret och det är skolfoto. bajs. Jag funderar på att strunta i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0