Kanelkamel

I fredags shoppade jag nya converse med Mika óch mötte upp Rikard. Åkte hem till mig, käkade och kollade på film. Stardust hette den och var helt okej. Efter filmen ringde Adde och vi begav oss hem till Elias mormor. Haha, Elias hade fixat hennes nycklar på nåt sätt och mormorn va i Spanien så vi satt där ett tag och gick hem sen.

I lördags gjorde jag ingenting på dagen, var sur på Rikard hela tiden. Till slut gick jag och Rikard hem till Elias och satt där med alla underbara människor. Hade jättetrevligt.

Idag vaknade jag vid ett och stack hem till mig. Min mamma har bakat kanelbullar.
Lite senare ska jag till kvantum med syster och hyra film/köpa tacos.

Pluggandet har jag helt lyckas glömma bort under helgen. Jag vet liksom inte ens vad det är jag borde ha pluggat till men läste i Mikas blogg att hon skulle ha pluggat i helgen. Antar att jag också borde ha gjort det. Men jag har gjort viktigare saker.

Som att äta kanelbullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0