Listaaaa

Idag: Ska jag på bio =)
Igår:
Pluggade jag till tolv

Imorgon:
Måste jag plugga

I övermorgon: Måste jag plugga
.
Humör just nu: Irriterad. Jag är ensam kvar i skolan...

Väder: REGN!!? Varför?

Bästa egenskap:
Hm, jag är kamratlig. Eller nåt. Speciellt mot mika.

Sämsta egenskap: Jag är sur

Favoritmånad: Juni juli augusti

Tv eller film:
Båda om det går nåt bra på tv och om det är en bra film

Bok eller tidning: Beror på

Bar eller nattklubb: Bar

Arbete eller skola: Hard work work

Morgon eller kväll: Kväll

Klädsel just nu: Converse, jeans, skinnjacka halsduk<3

Sällskapspel eller Tv-spel: Sällisspel

Kramas eller pussas: Både och

Promenad eller bio:
Bio.
Öl eller vin: Vin.

Godis eller snacks: Godis.

Byxor eller kjol: byxor

Senast sedda film: Jaa, fem minuter av Citizine Kain eller va den hette. Jag Hult och Mathilda råkade hamna vid filmklubben haha.

Komiker:
BJÖRN

Skådespelare: Jag är en grym skådespelare

Artist: Låtar

Stamgäster på din blogg: Mika, och tyå tio andra okända

Förhållande eller singel: Relationship

Kärlek eller vänskap: Båda två.

Glasögon eller linser: Både och kan vara snyggt

Storstad eller småstad: Storstad, here I come!

Stökigt eller städat: stökigt..

Restaurang eller hemlagat: Restaurang

Tävling eller lek: Lek.

Jacka eller kappa: Kappa

Stark eller svag: Vadå? Öl? täckning? Rikard? Va?
 
Brun eller blek: Brun

Favoritbutiker: Alla skobutiker är beeest

Favoritnöje: Mysa på café, mysa med grabbarna, mysa med rikardoo<3

Favoritmat: Gott.

Händer eller fötter: Händer, tack!

Sparare eller slösare: Slösare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0