Ett härligt inlägg

Jag fick MVG på mitt hälsaprov, är riktigt stolt. Detta betyder att jag kan slappa på praktiska idrotten och ändå kanske få G.

Juste måste berätta om äckelgubben. Jag satt och åkte Farstalinjen (varför varför VARFÖR åkte jah farsta??) och så i farsta centrum klev en gubbe, 50 år, på. Det var helt tomt på tunnelbanan och gubben sätter sig vid mitt säte. Han bbörjar prata otydligt om psykologi och frågade var jag gick i skola. Jag tänkte mig inte för och sa i Nacka.
-Då tar du bussen från slussen?
Vid Blåsut ungefär börjar hans beteende förändras. Han närmade sig och frågade efter mitt nummer.
-Du är så vacker Angelica, kan jag inte få ditt nummer eller din mejl? Vi kan snacka som kompisar!!!!
Nejtack. Jag smsa min käre pojkvän och sa att han skulle ringa. Han ringde, förstod ingenitng och var allmänt irriterad för att han satt och åt. Jag kan ju inte skrika ut att gubben är äcklig. Det bröts, jag smsa Mika. "Ring mig innan jag blir våldtagen". Hon ringde och räddade mig. Låtsades att hon satt i andra vagnen. Det låter inte så hemskt nu när jag skriver det men det var riktigt obehagligt. Gubben hade inget jobb och bodde i Årsta men klev ändå inte av vid Gullmars (där man går av när man bor i Årsta). Jag trodde seriöst att han skulle följa efter mig.

I skanstull bytte jag vagn och när jag klev av i Slussen var han borta. Han klev alltså av i Medis. Varför? För att jag bytte vagn? Ja jag tror det.

Inte nog med det, igår morse när jag åkte tvärbanan står gubben på samma tvärbana. Vad är grejen med det? Det går tusen tvärbanor hela tiden. Jag gömde mig dock så han såg inte mig.

Ikväll ska jag parta hos Jimmy, det blir riktigt naajs =)

Kommentarer
Postat av: L

hahaha det är så synd om diiiiiiig HEEEEEEEEEEJ hahaha puszzzzz

2008-10-29 @ 09:33:42
URL: http://obalans
Postat av: Mandis

Euuuuw äckelgubbe! Hatar när såna där dyker upp

2008-10-30 @ 01:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0