Tråkiiiiigt

Hur svarar du i hemtelefonen? -Hej det är Angelica (tror jag, brukar inte svara)
Hur svarar du i mobiltelefonen? -JAA! - Hej -Hallå?
Ringer det mycket till dig? Lagom,
Ringer du mycket? Oftast
Vem ringde du senast? Rikard
Hur mycket pengar har du? På telen? 35.73
Senast kramat och när? Hult tror jag =)
Antal timmar sömn inatt? För lite. Sju kanske. Sex.
Sov du ensam? Neej =) men inatt ska jag :(
Vem sov du hos senast? Rikard
Vem sov hos dig senast? Rikard
Vem vet mest om dig? Jag själv
Vem vet du mest om? Ingen aning. Skulle gissa på syster.
Vad ser du fram emot? Nästa period och nästa donkenbesök
Vad vill du ha just nu? Min säng med min man i den
Vem hånar du? Kan inte nämna denna
Vem längtar du mest efter? Rikard. Som alltid. Och ja, det har gått ett och ett halvt år(sju månader). Och ja jag längtar fortfarande efter honom. Och ja, jag är fortarande kär och lycklig.
Vem vill du helst slippa? Dig. DÖ
Vem stör du dig på? Samma som hånandet. Och en till. Och en till. Och en till. Listan kan göras lång
Vem vill du sova bredvid inatt? Meen. Rikard?!
Vilken buss åker du oftast? 443 till och från nacka strand
Vilken årstid är det nu? Höst/vinter
Anser du dig själv snygg? Näej du.
Har du varit kär? ÄR
Är du kär nu? JA
Är du en bra partner? Hoppas det
Har någon varit otrogen mot dig? Jag minns inte
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Ingen aning. Kanske.
Har du varit otrogen? Nej, tror inte det.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad. på Farstalinjen. Av 50-åriga psykopater
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? JA
Vad åt du senast? En karamell =)
Är du polare med grannarna? Nope. Fast Fjunis och jag gick i samma klass. Han hälsar dock aldrig. Får alltid skrika HEEJ.
Har du varit på ett party? vad är det?
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? Uppe
Vilken tid gick du upp imorse? För sent hehehe
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov, snarkade säkert och slog nog antagligen på Rikardo
Vad är det första du gör på morgonen? Somnar om
Vad ska du göra efter det här? Läsa blogg sova sova

Kommentarer
Postat av: emma

heeeeeeeej

2008-11-11 @ 18:26:22
URL: http://borkemma.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha! Alltså du borde ju blogga mer.

2008-11-12 @ 17:02:09
URL: http://kevlarsjal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0