bjfbgsghkh

Godmorgon. Älskar att vi är lediga idag, när alla andra har börjat skolan =)
Vaknade upp hos Rikard i morse, alldeles själv, gick hem efter lite fix coh hamnade här.
Lovet har varit helt okej, känns som en evighet sen som det började. Har inte gjort så mycket, umgåtts med alla underbara igen. Har saknat det som satan.

Idag ska jag åka tåg in till stan med min syster för att möta mamma och Rikard och titta på nya Bondfilmen GRATIS. Ibland är livet inte så dumt ändå.

Jo, det är det förresten. Jag har ingen aning om när vi börjar imorn eftersom vi har nya scheman. Får väl chansa ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag träffade din pappa på bergskiosken när ni var på Bond. Han köpte en tunnbrödrulle med två korvar, räksallad, ketchup och senap. Och utan sallad. Han var väldigt nöjd och trevlig. Hehe.

2008-11-04 @ 23:05:37
URL: http://fgj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0