Tänk om jag skulle vara tillbaka - igen!

Alltså, jag är jätteledsen. Min bloggtid är över. Jag var en lycklig tjej med cirka femtio läsare om dagen ett tag.

Mr Manolo, vart tog du vägen? Jag tyckte om att du kommenterade och att du hade skrivit en flygplansbolag som länkadress.

Mingla, var du tvungen att bli "mest aktiv"? Du läste och kommenterade min blogg och du var den första som hittade min nya blogg. Utan ny design visste du att det var jag, antar att det var koolmeister som avslöjade mig.

Var är alla underbara läsare? Varför har jag bloggtorka?

Ska jag göra som Schulman och göra tredje gången gillt?

Det återstår att se. Jag kanske vaknar upp imorgon med ångest för att jag lovar för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0