Snott av Matilda

DIG
1. Hur lång är du? Typ 174 cm kanske.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Framgångsrik, rik och lycklig
3. Vad pluggar du? MGSP1F
4. Har du långt hår? Jo då
5. Vilken hårfärg har du? Typ brunröd kanske?
6. Sminkar du dig? Jaa, när jag inte är för trött
7. Har du haft sex senaste månaden? Jaja.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Varför är det här en "dig" fråga? Menmen, rosa trosor, svart bh. Jag matchar alltid!

FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop?
Jaa, dom gör ju det.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Måste säga mamma, eller vi har bäst kontakt
3. Hur många syskon har du? Ett
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Okej, bra. Hejdå.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Jag kommer inte ens ihåg när det senast inträffade.
6. Hur många ställen har du bott på? Fem
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Pappa
8. Vilken familjemedlem är snällast? Jak er en snel hest
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Jag och min syster brukar hänga ibland. 
10. Hur gammal är din mamma? Typ. Fyrtiofem eller nåt.

KOMPISAR
1. När var du senast med nån kompis? Igår om Rikard räknas som kompis. Annars i helgen antar jag.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Om Rikard räknas som kompis, Rikard. Annars Mika.
3. Vem har du varit kompis med längst? Nathalie
4. Vem känner dig bäst? Rikard
5. Längsta tid du varit osams med en kompis? Ganska länge faktiskt.
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans / hennes tröja om du gjorde det? Skulle jag såra min kompis bara för att? Nej.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

KLÄDER
1. Vad har du på dig idag?
Svarta jeans, svart tunika.
2. Har du bytt om idag? Nej, jag vaknade med kläderna på?
3. Favorittröja? Tunikor.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Snigga jeans.
5. Har du gett bort kläder nån gång? Jaa
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Jaa
7. Har du handlat kläder genom internet? Tror inte det
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Men nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Kostymbyxor måste jag säga. Kostymbyxor som åker halvvägs upp på smalbenen på gubbar när de åker tåg. + Manchester 
10. Vad använder du för skor? Tygskor.


VÅGAR DU

1. Skrika åt dina föräldrar? Jaa
2. Klä dig annorlunda? Annorlunda jämfört med vem?
3. Vara dig själv? Jaa
4. Visa dig i bikini / badbyxor? Det känns obehagligt men jaa.
5. Fisa inför din pojk / flickvän? Haha nej.
6. Pierca dig? Jaaaa
7. Ge dig på utmaningar? Är detta en utmaning?
8. Ha sex på offentlig plats? Mitt i sthlm city? Nej. Utomhus? Ja, antar det.
9. Vara omogen? NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJjJ
10. Äta småkryp? Men fy fan. Fast enligt Kristofer käkar man årligen 12 spindlar i sömnen.
11. Är du bäst? Ehm. Ja
12. Älskar du dina vänner? Jag har inga vänner. Jag är utstött.
13. Är du lat? För lat för att hämta täcket och fälla ned sängen?
14. Är du spelberoende? Nej. Fast tetris är kul.
15. Va spelar du? Tetris
16. Älskar du någon? Ja

Kommentarer
Postat av: Mathilda

DU. ÄR. BEROENDE! TETRIS! xD

2008-05-19 @ 14:37:05
URL: http://nilecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0