Purkenhet och betygssnack

Okej, jag måste ta och berätta om mina betyg lite. (första gången på läänge som jag bloggar två inlägg/dag)

I grundskolan var mina betyg average, inte mer. Jag gick ut med typ tolv Vg eller nånting sånt.

Jag har alltid alltid ALLTID fått höra att jag är ett Vg barn och jag behöver inte sikta på mvg för, som sagt, jag är ett Vg barn. Detta fick mig att se ut ungefär såhär
.
Anyway, jag kan stolt presentera för mina två okända läsare att det nu ser ut på detta viset:

Samhälle MVG
Geografi MVG
Foto MVG
Engelska MVG
Svenska VG
Historia VG
Journalistik VG
Matte VG
Spanska G

Jag har ett G. Ett enda Godkänt och det i jävla spanska. Jag är helt jävla grym. Jag fick ett jävla Vg i matte och jag ska stoltsera med det tills jag dör!

Nu ska jag plugga aset av mig så att my dream come true.

Jag har förresten hittat en favoritblogg. Egoina, släng dig i väggen, twoforone är så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Egoina

jag vill inte slänga mig i väggen :(

2008-05-25 @ 12:36:57
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0