Ösmo marknad är the big happening

Jag tror att jag är klar med min engelska uppsats. Hur vet man att den är på MVG nivå om man inte har några betygskriterier att titta på?

Igår var i alla fall Nattis hos mig, vi spelade kubb med tanterna och gubbarna samt med Felix och Rikard. Vi vann. Vi var hos Erik och sjöng sing star och det visade sig att Erik har en otrolig sångröst. Rikard ska vi inte tala om men sällan har jag skrattat så mycket som när vi lyssnade på inspelningen av Videokilled radiostar.

Jesper var där och Jesper och jag har gått i samma mellanstadium, det var wierd att se honom för det har jag inte gjort sen sexan. Jag kände knappt igen honom. Han har ett avkapat finger.

När vi sedan skulle sussa så höll jag på och dö på Nattis snarkande pappa, jag vet ingen som snarkar som honom. Det är helt sick, han låter som en sån där pryl som man har när man typ borrar berg och asfalt.

Min käre pojkvän kom då på en smart idé; jag gick ned och hämtade mitt och min systers headset och eftersom det är plug-in hörlurar så fungerar de som öronproppar. Jag kunde somna! (en timme senare än jag gick och la mig, men, wtf)

Nu har jag varit nere på marknaden lite till och jag köpte en mors dag present. Jag gick hem och pluggade häcken av mig -och - tre eller fyra timmar senare kan jag faktiskt sitta här och blogga utan att få dåligt samvete (basfrågorna glömmer vi bort en stund).

Nu längtar jag efter mat och sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0