Mika, come back!

Måste bara säga en sak till. Idag har jag googlat:
Paris Hilton
Nicky Hilton
Gröna Lund
Konsult

Idag har jag "wikat":
Burma
Paris Hilton (jag skäms)
Engla
Anders Eklund
Angelica

Med risk för att googla och "wika" ännu mer så ringde jag Mika och sa att vi skulle busa lite.

Vi hade ett bråk igår. Hela dagen. Hon och jag tjivades ovh tjivades.
Det gick så långt att jag faktiskt har tagit mig en funderare. Detta är sant och inte roligt, haha.
Tycker Mika verkligen om mig?
Skulle hon hellre vilja umgås med nån annan i klassen?

Seriöst. Jag tror att det är så. Jag har bevis.

- Mika skickade sms till mig igår och sa att hon inte skulle komma idag. Var det så att hon inte orkade med mig just idag?
-
Mika kom med bortförklaringar när jag ringde henne och frågade om vi skulle leka.
- Mika svarar svävande när jag säger att hon ska komma hem till mig.

Mika, är det så att jag luktar? Har jag snor under näsan? Stör du dig på min utväxt?
Personligheten vet jag att du aldrig skulle störa dig på. Du älskar ju mig.

Kommentarer
Postat av: Mika

Du har snor på näsan. Inte under den. Inte i den. På.

2008-05-08 @ 19:50:26
URL: http://mikado.blogg.se
Postat av: angelica

jag gillar't

2008-05-09 @ 09:22:58
URL: http://angeliicaa91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0