Jag pluggar . . .


Namn: Angelica. Med G.

Födelseplats: Huddinge

Bor: Ösmo. Du vet. Har du varit på gotland? Där färjorna avgår. En mil därifrån.

Ögonfärg: Gröna

Hårfärg: Rödbrun. Se bild ovan.

Skostorlek: 38- 39

Civilstatus:
Gift, typ. Jag trivs. Och nej, vi har inte förlovat oss, och nej det lär inte hända snart.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Kär? I mig. I dig. I min pojkvän. I min säng. I härliga bussar med de rätta sätena. Osv m.m.



STEG 2



Skor som du bar idag: Svarta typ, ballerina. Eller vad säger man?

Dina svagheter:
 Jag biter på naglarna. Annars är jag perfekt. Fulländad. Nat. 

Rädsla: Jag är väldigt rädd för att ramla ned på perrongen om jag går långt ute. Jag inbillar mig också att varenda en som tittar på mig på tåg/buss/tunnelbana/tvärbana är våldtäktsmän. Kvinnor med.



STEG 3



Första tanke när du vaknar:  Varför vibrerar mitt nattisbord?(nej jag vet seriöst inte vad det heter egentligen, men nattisbord säger jag).

När somnar du:  När jag ser ut som en kåldolme och har försäkrat mig att the grudge tanten inte kommer komma inatt heller.


STEG 4



Pepsi eller Coca Cola

McDonalds eller Burger King

Adidas eller Nike

Lipton Ice Tea eller Nestea Tror jag

Choklad eller vanilj



STEG 5



Svär du? Nej vem fan sa det?

Sjunger du? Högt och tondövt.

Duschar du varje dag? Gör du? 

Gillar du skolan? Gör du? Okej, jag ska sluta. Njae. När det inte är några läxor eller uppgifter eller ens några lektioner. Då gillar jag den. Kanske. Okej, jag gillar den.

Tror du på dig själv? När det gäller vad?

Kommer du överens med dina föräldrar? Nu för tiden.



STEG 6
Har du under den senaste månaden...



Druckit alkohol?: Ja

Rökt? Ja

Shoppat? Jag antar det... Ja det har jag.

Ätit en hel ask müsli? En ask? Jag tänker mig typ en godisask. Så, nej jag har inte ätit en godisask med müsli.

Ätit sushi? Aldrig.

Stått på scen? Nope.

Skejtat? Haha, det gav jag upp i femman.

Bakat? Nej.

Stulit något? Sittplatser på bussar och tåg (jag är proffs på det)

Ljugit? Ingen aning. Inte om nåt allvarligt.

Kysst någon? Jao

Kramat någon? Ja

Haft sex? Jaja.





STEG 7

Har du någonsin..



Däckat eller varit jättefull? Ja

Varit full?  Men va fan. Om jag har varit jättefull så kanske jag har varit full? Man går inte från nykter till däckad utan att passera full. Idiotlista.

Blivit kallad hora? Ja.

Blivit nerslagen? Nope

Busringt någon? Hahaha, jaa.

Gjort något som du ångrade? japp

Fått IG i nått ämne eller på något prov? Vet faktiskt inte. Tror det.

Kastat en sten på nån ruta? Jaa. Tror jag...



STEG 8

I framtiden..



Namn på barn? Elliot, William. rikard håll käft 

Hur vill du dö? Snabbt, enkelt och utan smärta. Med uppklarade saker. Lycklig. och rik.

Vad vill du bli när du blir gammal?  Snygg, rik, lycklig, tusen barnbarn och snäll.



STEG 9


Antal människor du skulle ge ditt liv för? Jag vet inte. När det kommer till kritan skulle nog vem som helst vara mer värd än jag för annars skulle jag nog ångra mig resten av livet. Fast bara av vänner och behövande såklart.

Antal CD-skivor du äger? Typ trettio fyrtio kanske. fast jag har inte köpt en skiva sen 2002 kanske... (jaaaaa jag stäl låtar!!!!)

Antal piercings? 11 hål i öronen. Men det räknas väl inte.

Antal tatueringar? Noll.

Hur många gånger har du varit med i tidningen? Aldrig.



STEG 10


Vad ska du göra i sommar? Jobba, grönan, allsång, gbg, mysa med älskling när han kommer hem, bada, sola, äta glass, roa mig, parta osv

Vad ska du göra i vinter? klä på mig

När tar du studenten? 2010

Vad gör du efter gymnasiet? det får jag se då.

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?

Vad händer till helgen? träffa anna. sen känns det som om jag har planerat hela min helg. men jag vet inte om jag har det.

Vad vill du helst göra just nu? sova riktigt gott och länge utan att drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0