Kattproblem och grabbar

Okej, Mika. Dags för dig att va rolig i åtminstonde ETT blogginlägg.

Vad har jag gjort på mitt sommarlov? Ingenting. Absolut ingenting.

Jag har varit på Håkan med Mika.
Jag har firat midsommar med Nathalie och partat och Fellan.

Resten av sommarlovet har bestått av mobiltelefonsamtal till kroatien, och kollat på film hos Elias.

Nu har vi gjort något banbrytande! Igår kollade vi faktiskt på film hos paulie!
Och dagen innan det hade vi jättemysigt hos Paulie och grillade. Jag gillar mina grabbar och Natha.

Idag stack mina föräldrar till Gotland, Äntligen! Tyvärr kan jag inte njuta av att vara ensam hemma så mycket för jag sticker ju till Götet på torsdag. Ska blir hur kul som helst.

Vi ska gå på Liseberg en dag, sola och bada nån dafg om vädret tillåter, shoppa järnet en annan dag, helst innan vi ska sola och bada för jag behöver en ny bikini. Vi ska träffa min ääääääälskling som också är i Göteborg då. Har inte träffat idioten sen den 11 Juni. Förstår nån hur länge det är? Vi träffas liksom varje dag typ. Okej, inte riktigt men riktigt ofta.

Vi brukar alltid sova ihop i alla fall och det känns så ensamt att sova själv, så jag löste problemet med att låta min katt sova med mig. Nu har han vant sig vid det och ska alltid sova hos mig. Problemet är nu att Rikard är allergisk mot mn katt och katten kommer inte ge upp sin nya sovplats.

Tur att det inte är mitt problem i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0