Helt jävla random

Jag har jobbat nu, ganska bra av mig. Inte en enda gång har jag bloggat. Okej, nu då.

Imorgon åker Rikard till Kroatien och blir borta tills Juli. Det enda som är bra med det är att kroatier är fula (inbillar jag mig).

På fredag ska jag och Mika mysa på Grönan och titta på Håkan! Missar han på allsång dock, eftersom Mika jobbar. Om jag inte åker med Felicia.

Jag saknar Mika massor, vi snackade om det igår, hur mycket vi saknade varandra, haha.
För alla idioter som inte vet det, går jag och Mika i samma klass och brukar träffas i princip varje dag.
Nu var det nästan en vecka sen, i och med sommarlovet.

På fredag smäller det! Då jävlar. Då ska ni få se på fan, som Kissie så fint säger i sin videobloggning innan hon kastar två glasflaskor i marken. Mysig tjej det där.

Porr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0