Beeeeeeeebis

Jag har världens bästa pojkvän, kan jag bara tala om.

Imorse var jag sur och grinig för typ ingenting (som vanligt) och jag skyllde allt på honom (som vanligt).

Hn kom hem för cirkus tio minuter sen och hade med sig Ben&Jerrys! Så nu ska han mätta magen med paj, sen ska vi mysa ute i gräset och äta glass.

Jag har bara varit bra idag. Jag har jobbat (kirra fyrahundra spänn) och bråkat så jag fick glass.

Mika - kom hem tills imorn. Eller gör det, men ät gärna inte lunch. Då får jag dubbellunch. Fast, du får titta på.

Kommentarer
Postat av: Mika

Jaja Rikard är bra det vet jag, kan jag få läsa något annat när jag klickar in på din blogg snart? :)

2008-06-07 @ 17:29:34
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0