Lista

VEM
Vem är i rummet med dig?
Jag äro ensam
Vem fick du senast sms av? Adde
Vem tänker du på nu? Maria ( Rikards mamma)
Vem pratade du senast i telefon med? Min syster yster
Vems hus var du senast i? Jag är i Rikards hus/kontor
Vem sa du senast jag älskar dig till? Till Rikardo
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? Rikardo
Vem önskar du var med dig nu? Hm, jag vet inte. Alla roliga ösmo människor.
Vem är din favoritsläkting? Min mormor
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Hehe, jaa. Tyvärr mina vänner, jag kan inte säga det här.

VAR
Var går du i skolan?
Mediagymnasiet i nacka strand.
Var är din telefon? I fickan
Var är din mamma? I trosa tror jag
Var sover du? Just nu?
Var handlar du mest? Gina & H&M
Var fick du tag i tröjan du har på dig? Från min systers garderob =)
Vart åkte du bil senast? Till Årsta igår
Var i ditt rum är du ? Är inte i mitt rum

VAD
Vad åt du senast? Hamburgare
Vad drack du senast? Varm choklad
Vad har du för färg på dina byxor? Svarta cityshorts
Vad är den närmaste saken som är blå? En penna
Vad gillar du mest i skolan? Matkortet
Vad har du på fötterna? ingenting
Vad är din favoritfärg? Svart oh rosaa
Vilken film såg du senast? Vet inte. Jo juste, vi hyrde nån sämst film i förrgår. Kmr inte ihåg va den heter.
Vad hör du just nu?
En telefonsignal

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? ja
Sovit i en annan säng?  Aa
Hånglat på en bio? Hehe aa
Hånglat i skogen? Aa
Tyckt att din kusin är het? Hahaha nej
Sovit naken? Inte som jag kan minnas
Kört över hastighetsgränsen? Nej
Målat om ditt rum? japp
Dansat framför en spegel? Ja-a
Fått hicka? Men ja
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Aldrig
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Ja
Varit i slagsmål? njae
Smugit ur ditt hus? Jaaa
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Både och..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0