mobiiiiiiiiiiiiiiiilhelvete

haha, jag tänkte blogga för en gångs skull och som vana gick jag in på blondinbella. jag spyr på mig själv. rikard tangentbord ör konstigt och minimalist, stå ut med felstavningar

var ligger din telefon när du sover? på golvet, på nattisbordet, under kudden
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? never ever
hur känns det när du inte har din telefon på dig? som att jag är handikappad. det är sjukt.
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? näej
hur många telefoner har du haft det senaste året? typ två kanske. min cepemobil har ju varit inne på lagning cirkus två gånger
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? nej men ibland om jag blir smsbombad
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? intelal.byröta. Från adde
vad står de i de senaste skickade sms:et? natti natti. till adde. haha
vem är överst på listan över missade samtal? syster
vem är 6a på listan över mottagna samtal? ted
vad har du som bakgrunds bild? jag kan inte ha nån bakgrundsbild för nu har memory stick prylen gptt sönder så jag har inget memory stick
hur mkt batteri har du? 90 %
vem är 8 på din kontakt lista? Anders
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? hm svårt. står mellan natha nya, ted, adde, elias, rikard nya.
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? Gandalf
vad heter din mobil, som bluethooth namn? Angelica
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? det var en fin bild på rikard när han sov i bilen men nu kan jag inte gå in på bilder för jag har inget meo´mory stick -.-
hur mkt är klockan när du gör detta? typ 1358 på mobilen i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0