Skolans datorer är brraa

Nu ska jag snart ha engelska, man får inte komma mer än fem minuter sent för så stänger hon dörrarna. Det börjar likna lite vansta tycker jag, eller i alla fall Anns lektioner.

Jag har haft svenska med min nya lärare och hon har rakat skallen men inte armhålorna. Inte så vackert.

Idag ska jag inte göra nånting efter skolan, ska se om Rikard följer med mig hem, det var ett tag sen.

Och nästa vecka ska vi tydligen gå på Fråga Olle inspelingen, kan bli riktigt roligt med tanke på att alla tjejer är så roliga och gulliga.

Porr porr. Nästa inlägg får handla om Emma, bara för att ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaggis

2008-08-30 @ 15:18:35
URL: http://borkemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0