Porrigt

Förresten kan jag passa på att berätta lite om min dag idag.

jag skulle egentligen ha följt med Paulie till nynäs på morgonen för synundersökning men ingen av oss vaknade så jag tvingade mig själv att gå upp halv tolv. Ringde Ted, åkte in till stan med alla grabbar.

Käkade på donken och passade platser med mitt liv.

Kollade på prylar, åkte hem igen, fast denna gången var det bara jag ted och adde som åkte hem.

Åkte till nynäs och fick tvinga min blåsa att inte kissa. Fick äntligen kissa hos Teds mamma. Hälsade på Berta som är en liten minihund med en tifs på huvudet, åkte hem igen med Stefan (min systers kille), lagade mat och satte mig här. Ska snart ringa Elias och höra vad dom har för sig.

Juste! Sprang in på Jimmy också inne i stan, det va gulligt.

MIn blogg blir bara roligare och roligare. Skål för det.

Kommentarer
Postat av: felicia

Inte heeela dagen väl :D

2008-08-18 @ 11:11:45
URL: http://fgj.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, skål för det!

2008-08-29 @ 20:08:13
URL: http://angeliicaa91.blogg.se/
Postat av: Natalie

Förlåt självklart är det inte postat av angelica utan av mig, Natalie. :)

2008-08-29 @ 20:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0