Snodde av mikado.blogg.se

Avsluta meningarna

1. Jag har insett att min senaste kyss... var länge sen. Rikard?
2. Jag lyssnar på... Björn
3. Jag pratar... För mycket
4. Jag älskar/tycker om... skolans datorer
5. Min bästa vän är... Rikard. Tihi
6. Min första riktiga kyss... Var läskig. Jag va jätterädd och ville inte vara kvar längre. Haha.
7. Jag avskyr när folk frågar... Varför jag har slutat blogga. Så nu har jag en ny.
8. Kärlek är... Underbart
9. Någonstans, tänker någon på... Mat
10. Jag kommer alltid att... Ha min mobil på lagning
11. Jag är hemligt förälskad i... om jag säger det är det ingen hemlighet. Dessutom  vet Rikard redan att han skulle bli petad för Johnny Depp. Nu sa jag det i alla fall -.-
12. Sist jag grät var... Typ i söndags kanske. Eller jag grät igår med för vinden va jobbig.
13. Min mobiltelefon är... på lagning och dum i huvudet
14. När jag vaknar på morgonen... det gör jag inte
15. Innan jag går och lägger mig... skickar jag ett sms till rikard och säger godnatt
16. Just nu tänker jag på... Rikard eftersom jag skrev de nyss.
17. Bebisar... jaha?
18. Idag har jag... tappat bort 60 kronor
19. I kväll har jag... det är dag. Idiot.
20. I morgon kommer jag... Ha sovmorgon och sticka till nån lägenhet
21. Jag vill verkligen... Fika med Mika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0