Jag är tillbaka

Är det fel att sakna sin egen blogg?
Jag saknar inte att läsa min blogg eller så, men jag saknar att ta hand om den.

Jag saknar mycket.

Ett liv till exempel.

Det här kanske är en början på något nytt, något bättre och något roligare. Det får vi se.

Jag saknar min gamla blogg dessutom. Jag saknar mina läsare, mina roliga kommentarer och mina fyndiga rubriker.

Ingen kan älska min blogg mer än jag.
Jag är en sjuk människa. Jag borde skjutas. Jag ska nog in i skogen när det är älgjakt nästa gång.

Väldigt osammanhängande, det här inlägget. Men. JAG ÄR TILLBAKA. Tror jag

Kommentarer
Postat av: Mika

Dag151.
Gud vilka fyndiga rubriker du hade vännen. Men jag är glad att du är tillbaka. Nu kanske jag kan sluta kalla dig hora.

2008-04-15 @ 19:26:54
URL: http://mikado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0